آمبولانس بین شهری جهت حمل بیمار به شهرستان و تهران

آموبلانس بین شهری

آمبولانس بین شهری چیست؟

ما خدمات حمل و نقل بین شهری بیمار را به تمامی شهرستان‌ها ارائه می‌دهیم. خدمات حمل و نقل بیمار با آمبولانس بین شهری برای بیماران با نیازهای حرکتی که نمی‌توانند به راحتی با وسیله نقلیه شخصی و یا عمومی مانند تاکسی سفر کنند، ارائه می‌شود. مفتخریم که قادر به ارائه خدمات با کیفیت حمل بیمار و پاسخگو هستیم.

تعریف آمبولانس به عنوان وسیله نقلیه‌‍ای که برای انتقال افراد بیمار یا مجروح به بیمارستان و بازگشت از آن به ویژه در مواقع اضطراری مجهز شده است. درست است، اولین کلمه‌ای که در مواقع اضطراری به ذهن خطور می‌کند “آمبولانس و تیم اورژانس” است. کمک‌های اولیه و نجات جان انسان‌ها در چند دقیقه حساس پس از حوادث و بیماری‌ها اتفاق می‌افتد. خدمات اورژانس و یا آمبولانس خصوصی در این مواقع ضروری است. با این حال، امکان حمل و نقل با آمبولانس بین شهری برای مسافت‌های طولانی و در موارد خاص وجود دارداین امکان برای مناطق دورافتاده شهرستان‌ها، که به بیمارستان‌های اصلی و مجهز تخصصی و فوق‌تخصصی دسترسی ندارند، و تنها به درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و بیمارستان‌های کوچک دسترسی دارند، مفید است.

همکاران ما خدمات آمبولانس بین شهری را با ناوگانی از بهترین آمبولانس‌های خصوصی کشور در تهران و تمامی شهرستان‌ها برای فواصل کوتاه و طولانی ارائه می‌دهند. سالها تجربه همکاران ما در پشتیبانی لجستیک بیمار به ما کمک می‌کند تا بهترین خدمات آمبولانس بین شهری ایمن و راحت را به بیماران ارائه دهیم. خدمات همکاران ما شامل آمبولانس‌های تیپ A و تیپ B و آمبولانس ویژه حمل و انتقال نوزاد می‌باشد.

تمام کارکنان فنی، پزشکی و حمل و نقل آمبولانس‌های طرف قرارداد مرکز ثمین تحت فرآیندهای استخدام و آموزش دقیق قرار می‌گیرند. می‌توانیم اطمینان دهیم که تیم پزشکان و پرستاران و کادر درمان در حین کمک به بیماران، سالمندان و افرادی که در طول حمل و نقل و انتقال پزشکی نیاز به مراقبت بیشتری دارند، کارآمد و همدل هستند.

ارائه دهنده خدمات خصوصی حمل و نقل بین شهری بیمار با آمبولانس به بیماران در دریافت مراقبت‌ و راحتی کافی به صورت اختصاصی کمک می‌کند. قبل از حمل و نقل یک بیمار خاص، تیم تکنسین‌‌های آمبولانس خصوصی مطمئن می‌شوند که کابین بیمار پیش و یا در حین انتقال بین شهری به طور مناسب مجهز و با نیاز‌های بیمار شخصی‌سازی شده است تا نیازهای سلامتی خاص او را برآورده کنند.

پشتیبانی لجستیک بیمار شامل جابجایی بیماران بدون تحرک فیزیکی یا دارای اختلالات حرکتی می‌باشد. این نیاز به توجه زیاد و حمایت مناسب دارد زیرا یک جابجایی نا مطمئن، غیرحرفه‌ای یا نامناسب می‌تواند باعث درد یا آسیب فیزیکی زیادی برای بیمار شود که ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. پشتیبانی لجستیک بیمار یک بخش پزشکی ویژه است که حمل و نقل ایمن و مطمئن بیمار را به مناسب‌ترین و ظریف‌ترین روش و با اطمینان خاطر محیا و تضمین می‌کند.

فرد یا تیمی از کادر پزشکی و پرستاری بیمار را تا رسیدن به مقصد و تحویل به بیمارستان یا منزل همراهی می‌کنند تا در طول سفر حمایت لازم را ارائه دهند. برخی از امکانات موجود در آمبولانس‌ها شامل برانکارد، ملحفه، تجهیزات پزشکی اورژانسی، تجهیزات ICU و CCU، تجهیزات اکسیژن و داروهای اورژانس نجات دهنده است. حمل و نقل بیمار غیر اورژانسی برای کسانی که نیاز به نظارت بالینی یا نظارت مداوم در طول حمل و نقل و جابجایی بین شهری دارند مناسب است.

چراغ‌های هشدار اضطراری، آژیر و تجهیزات مخابراتی طبق دستورالعمل‌های ذکر شده وزارت بهداشت در تمامی آمبولانس‌ها نصب می‌شود.

انتقال بین شهری با آمبولانس خصوصی می‌تواند برای موارد زیر استفاده شود:

سالمندانی که می‌خواهد برای آزمایش‌های معمول یا مشاوره به بیمارستان بروند

جابجایی افرادی که در رختخواب هستند به مکان دلخواه که به تنهایی قادر به انجام آن نیستند.

انتقال بیماران به خانه‌های خود پس از جراحی یا پذیرش در بیمارستان

آمبولانس بین شهری

اعزام آمبولانس بین شهری ( 24ساعته )

آمبولانس خصوصی اعزام فوری فقط با یک تماس

کلیک کنید 02179215 📞

[CallMe agent="2088"]

تماس اتوماتیک با اپراتور

این سرویس جایگزین اورژانس نمی‌باشد

خدمات سلامت در منزل